Cenik uporabe CPR rešitev
Naročniški paket Račun
V naročniške pakete RAČUNI so vključeni naslednji programski moduli: izdani računi, prejeti računi, vodenje zaloge, obračun DDV, potni nalogi, blagajna, banka, glavna knjiga in obračun plač.
Št. uporabnikov |
Mesečna naročnina € |
---|---|
s.p. in podjetja z enim zaposlenim - 1 uporabnik programa |
14,00 € |
do 3 uporabniki |
19,00 € |
do 5 uporabnikov |
30,00 € |
do 10 uporabnikov |
50,00 € |
do 20 uporabnikov |
90,00 € |
-POS client |
15,00 € |
-dodatek za telefonsko podporo |
40,00 € |
Naročniški paket Potni nalogi
V naročniške pakete POTNI NALOGI so vključeni naslednji programski moduli: potni nalogi, blagajna, banka.
Št. uporabnikov |
Mesečna naročnina € |
---|---|
s.p. in podjetja z enim zaposlenim - 1 uporabnik programa |
8,00 € |
do 3 uporabniki programa in do 200 obračunov PN letno |
10,00 € |
do 5 uporabnikov |
15,00 € |
do 10 uporabnikov |
20,00 € |
-dodatek za telefonsko podporo |
30,00 € |
Naročniški paket Računovodstvo
Naročniški paket RAČUNOVODSTVO je namenjen računovodskih servisom in podjetjem z lastnim vodenjem računovodstva. Paket pokriva celotno poslovanje podjetja vključno z računovodstvom.
Od izvornega dokumenta do knjižbe, od bruto bilance pa vse do oddajanja davčnega obračuna in bilanc v eDavke ali na AJPES. Vse to pokriva naročniški paket RAČUNOVODSTVO. Paket je namenjen tako računovodskim servisom, kot tudi podjetjem z lastnim računovodstvom. Osnova za obračun naročnine je število podjetij, ki jih vodite v programu pri čemer vsakemu podjetju ustreza en uporabniški dostop. Torej lahko imate v osnovnem dostopu bodisi eno podjetje s 5 uporabniki, ali pa 1 uporabnika, ki vodi 5 podjetij.
V naročniški paket so vključeni naslednji programski moduli: potni nalogi, blagajna, izdani računi, prejeti računi, banka, obračun plač, glavna knjiga, bilance, obračun DDV, osnovna sredstva ter dodatna funkcionalnost specifična za računovodske servise.
Št. podjetij |
Mesečna naročnina € |
do 10 podjetij |
50,00 € |
do 11 podjetij |
55,00 € |
do 12 podjetij |
60,00 € |
do 13 podjetij |
65,00 € |
do 14 podjetij |
69,00 € |
do 15 podjetij |
73,00 € |
do 16 podjetij |
77,00 € |
do 17 podjetij |
81,00 € |
do 18 podjetij |
85,00 € |
do 19 podjetij |
89,00 € |
do 20 podjetij |
92,00 € |
do 21 podjetij |
95,00 € |
do 22 podjetij |
98,00 € |
do 23 podjetij |
101,00 € |
do 24 podjetij |
104,00 € |
do 25 podjetij |
107,00 € |
do 26 podjetij |
110,00 € |
do 27 podjetij |
113,00 € |
do 28 podjetij |
116,00 € |
do 29 podjetij |
119,00 € |
do 30 podjetij |
122,00 € |
do 31 podjetij |
125,00 € |
do 32 podjetij |
128,00 € |
do 33 podjetij |
131,00 € |
do 34 podjetij |
134,00 € |
do 35 podjetij |
137,00 € |
do 36 podjetij |
140,00 € |
do 37 podjetij |
143,00 € |
do 38 podjetij |
146,00 € |
do 39 podjetij |
149,00 € |
do 40 podjetij |
151,00 € |
do 41 podjetij |
153,00 € |
do 42 podjetij |
155,00 € |
do 43 podjetij |
157,00 € |
do 44 podjetij |
159,00 € |
do 45 podjetij |
161,00 € |
do 46 podjetij |
163,00 € |
do 47 podjetij |
165,00 € |
do 48 podjetij |
167,00 € |
do 49 podjetij |
169,00 € |
do 50 podjetij |
171,00 € |
nad 50 podjetij |
dodatno 2 EUR/podjetje |
-POS client |
15 EUR/namestitev |
-dodatek za telefonsko podporo |
50,00 |
Stalna telefonska podpora je na voljo vsak delovnik od 8. do 15. ure. V času oddajanja zaključnih bilanc se delovni čas telefonske podpore podaljša. Na telefonski podpori nudimo strokovno pomoč glede delovanja programa tako z vidika računovodstva, kot tudi z vidika uporabe in delovanja računalnikov. Telefonska podpora vključuje možnost podpore na daljavo in vodenje uporabnika skozi program.
Če naročnik ne plačuje mesečnega pavšala za telefonsko podporo, se telefonska podpora zaračunava v skladu s cenikom storitev po urni postavki za izobraževanje in svetovanje uporabnikom.
* Telefonsko pomoč izvaja podjetje E-Računi, ki kot partner sodeluje v projektu CPR in je avtor programa
-
"Ponudbe za oddajo avtodoma kreiram v CPR-ju in jo pošljem na fax preko spleta. Ponudbo spremenim v račun z enim klikom!"
Mito Kot,
M-3K d.o.o.