Delavnica: Kaj so trenutki resnice in kako z njihovo pomočjo izboljšati poslovanje?
Trenutki resnice so dogodki, okoliščine, dejanja, ki nas ali naše podjetje v nekem trenutku dobijo nepripravljene in povzročijo nemalo stresa, (pre)večkrat pa tudi napačne odločitve in poslovno škodo. Tisto, kar smo dolgo časa gradili, lahko z napačnimi besedami ali odzivom v trenutku podremo.
Podjetniki se zavedamo, da je danes kupec »kralj«, saj ima neomejene možnosti izbire, vendar redko pa se zavemo, da lahko kralju prodaja samo kralj – samozavesten, strokoven in komunikativen prodajalec. In kakšni so vaši prodajalci?
Ker so kupci vse bolj zahtevni in imajo vse višja pričakovanja, se nam kaj hitro zgodi, da nismo dovolj pozorni na »malenkosti«. Katere so tiste malenkosti pa naj ostanejo skrivnost do naše delavnice.
Kaj so trenutki resnice in kako z njihovo pomočjo izboljšati poslovanje?
Cilji delavnice
- S poznavanjem trenutkov resnice izboljšati poslovanje podjetja
- Kako motivirati sodelavce kljub kriznim časom
- Z drugačnim pristopom zmanjšati vpliv krize na posameznika in podjetje
Program delavnice
- Kako pridobimo novo stranko
- Zakaj se stranka vrne?
- Pomembne »malenkosti« pri poslovanju
- Program za zmanjšanje vpliva krize v letu 2012
Kotizacija za delavnico: Novo letno darilo
Trajanje delavnice: 3 šolske ure
Cena:
Novo letno darilo!
Zaradi omejitve števila slušateljev, se je potrebno za vsako predavanje predhodno prijaviti.
Prijave sprejemamo na naslovu info@cpr.si ali na telefon 04/28 18 310.
Na kratko še o predavateljih
Mito Kot, univ.dipl.ekon. in NLP Praktik, ustanovitelj agencije Rent-a-manager se že več let ukvarja s podjetniškim in poslovnim svetovanjem na področju uvajanja sprememb v podjetjih, motivacije zaposlenih, prenovo poslovanja in vodenjem projektov. Njegove stranke so tako podjetniki začetniki kot tudi že uveljavljena podjetja.
Gregor Jagodič, univ.dipl.ekon. in predavatelj na MFDPŠ, je direktor prodaje pri agenciji Rent-a-manager in se ukvarja s podjetniškim in poslovnim svetovanjem na področju prodaje, treningov zaposlenih za izboljšanje prodajnih pristopov, coachingom, uvajanjem in izborom novih sodelavcev. Deluje v različnih branžah, tako da odlično pozna tržno situacijo, s katero se srečujejo podjetja.