KAKO USPEŠNO PRODAJATI NA NEMŠKEM TRGU?

Datum: 05. May 2015 ob 10:00

MEDNARODNE POGAJALSKE VEŠČINE ZA MALA IN SREDNJA PODJETJA S POUDARKOM NA POSLOVNI KULTURI IN PRODAJI NA NEMŠKO GOVOREČIH TRGIH

Imeli boste enkratno priložnost preživeti dan z vrhunskim predavateljem, ki prihaja iz Nemčije. Ima bogate izkušnje na področju marketinga v Nemčiji in v Sloveniji!

1 dan praktičnega treninga veščin v Kranju, ki bo 5. maja 2015 - od 10. do 17. ure na OOZ Kranj

Prijavite se preko prijavnice na info@oozkranj.com

Dejanski primer napačnega pristopa v mednarodnih pogajanjih:

Direktor prodaje večjega slovenskega tehnološkega podjetja je bil na obisku v eni od velikih nemških korporacij. V uporabo jim je želel prodati nov produkt za njihov sistem. Ker sta bila produkt in aplikacija dokaj nova, še ni bilo vzpostavljene tržne cene, tako je prodajalec upal, da bo nagrajen za njihovo tehnološko vodstvo.

Predstavitev je dobro potekala in zdelo se je, da so odgovorni na nemški strani zainteresirani.
Vprašanje je prišlo na ceno. »Mislimo, da bo ta produkt dobro sprejet. Vam ga prodamo po ceni 12€«, je odgovoril Slovenec. Za nekaj časa je Nemec ostal tiho. »No, če malo stisnemo, bi dejansko lahko spustili ceno na 10€ za ta produkt.« Nemec še vedno ni rekel besede. Petindvajset težkih sekund kasneje Slovenec ni več zdržal: »Dolgoročno smo prepričani, da bi lahko spustili ceno tudi na 7€.« Nemec je pogledal presenečeno, ampak zadovoljno.

To ni izmišljena zgodba – zgodila se je pred nekaj leti. Slovensko podjetje je dejansko sklenilo posel, toda po 3-4€ nižji ceni za produkt, kot bi lahko.
Glede na obseg sklenjenega posla, so bile negativne posledice velike, znesek sklenjenega posla je bil za več kot 100.000€ nižji!

Kar pa je zanimivo pri tem je, da je direktor prodaje, profesionalec na svojem področju, toda s pomanjkanjem pogajalskih znanj in izkušenj, najverjetneje mislil, da se je pri nižanju cene ujel v past pametnega pogajalca, medtem, ko se Nemec verjetno še vedno sprašuje, kako mu je uspel tako dober posel, brez da bi sploh dejansko vprašal zanj.

Ponujamo vam visoko kakovosten trening pogajanj temelječ na praktičnih primerih in zadevah iz Nemčije ter tudi osnovne informacije in znanja poslovanja v Nemčiji, kot so GmbH, GdbR, AG, OHG.KG, posebne besede itd.

Z veseljem smo na voljo tudi za posebne zahteve, želje, individualna svetovanja,
coaching in mentorstvo.

Kdo lahko sodeluje?
Mala do srednje velika podjetja iz gorenjske regije, projektni in poslovni menedžerji, kot tudi svetovalci i.t.d., ki so vključeni v medkulturno poslovno in projektno okolje, še posebej za nemško govoreče trge.

Naše reference:
Poleg njegovega teoretičnega dela na slovenskih univerzah, kot docent za področje marketinga, ima g. Edi James Schmidt iz Nemčije izkušnje dela z več tujimi podjetji, s katerimi je sodeloval in jim pomagal pri vstopu na slovenski in hrvaški trg, kot so to:

New Yorker Nemčija, Deichmann Nemčija, Fujifilm Japonska in Cineplexx International Avstrija.

Svetoval je tudi večjim strankam kot so Gorenje,  Daimler AG Nemčija, Peko d.d. Slovenija, Natuzzi (Maros) Slovenija in drugimi srednje velikimi podjetji.

Njegovo področje so pogajalske tehnike, govori pa tudi tekoče slovensko!

 


Učni cilji
Ob zaključku programa bo udeleženec znal:
•    vzpostaviti in vzdrževati pogajalski odnos v nemškem poslovnem okolju,
•    prepričljivo pripraviti in izvesti pogajanja med nemškim in slovenskim poslovnem okolju,
•    doseči najboljše rezultate v pogajanjih,
•    uporabiti pripravljene pogajalske tehnike, ki krepijo zaupanje v pogajanjih,
•    vzdržati pritiske s strani pogajalskega partnerja in se uspešno spoprijeti z zahtevnimi situacijami,
•    prepoznati osnovno strukturo poslovanja v Nemčiji,
•    na željo tudi osnovne nemške besede in stavke v poslovanju.

Učne metode:
•    posebne metode za pogajanja in predstavitev,
•    posebej prilagojene »pogajalske igre«, s pridobivanjem povratne informacije,
•    praktično pridobivanje znanja,
•    refleksija učenja in načrtovanje aktivnosti,
•    trajanje: 1 dan za male skupine (6 do največ 12 ljudi).

Vsebina izobraževanja
Razumevanje medkulturne dimenzije pogajanj
•    Razumevanje različnih vrednostnih vzorcev v različnih kulturah, s poudarkom na Nemčiji in Sloveniji;
•    Presoja kulturnega profila (“vaš” in “njihov”);
•    Prilagoditi svojo pogajalsko strategijo in taktiko svoji kulturni skupini;
•    »Dos and don’ts« v posameznih kulturah: Slovenija   Nemčija;
•    Priprava: Izberi svojo pogajalsko strategijo;
•    Temeljne zakonitosti pogajanj;
•    Štirje principi »BATNA« metode;
•    Pripravi svojo pogajalsko strategijo: Pogajalska »matrica in zemljevid«;
•    Komunikacijske veščine in pogajanja;
•    Psihološki vidiki, ki vplivajo na pogajanja;
•    Dajanje jasnih izjav (na željo tudi nemške fraze in stavki);
•    Kako voditi pogovor in pogajanja;
•    Kako povečati svojo moč vplivanja;
•    Vodenje pogajalskega procesa;
•    Spopadanje s kritičnimi situacijami v pogajanjih;
•    Dobra argumentacija



Cena:

Za člane, ki imajo poravnano članarino  – za zgodnje prijave do 20.4.2015 - 155€, kasneje 180€

Za ostale – za zgodnje prijave do 20.4.2015 – 250€, kasneje 280€
Koledar Dogodkov
DAVČNI IN PRAVNI NASVETI
Davčno svetovanje ob sredah po predhodni najavi (Podjetniški center Kranj, II. nadstropje desno - učilnica).

Pravno svetovanje vsak torek od 15. do 16. ure, predhodna najava po telefonu 04/2330-935.

Delovno - pravno svetovanje - po predhodni najavi.


INTERNETNE URICE
Organiziramo brezplačne internetne urice:
  • vsak torek ob 11-tih v Kranju
  • vsako sredo ob 12-tih v Ljubljani

Internetne urice potekajo v spoščenem ozračju in so namenjene vsem, ki jih zanima internet in njegova uporaba v poslovne namene.  Vsebina se prilagaja glede na vaše želje in trenutne trende na področju interneta.